Hallo iedereen, dit is mijn verhaal.
Het begon in groep 4, ik vertelde dat ik paard doe rijden, toen noemde ze me paardenpijper, dat ging de hele bassischool door (tot groep 8 die ik 2x heb gedaan) toen ging ik naar de 1e, ik dacht yes het is gestopt, maar te vroeg gejuicht, het ging verder, het nam steeds ergere vormen aan, ik ben 4 x bedreigd 3x met slaan 1x met de dood, ik ben misbruikt,  en bestolen toen ging ik naar de 2e de klas deed het niet meer, toen kreeg ik een vriendje, die ging mij ook pesten, ik kwam erachter dat hij vreemd ging, toen heb ik het uitgemaakt, in de 3e begonnen ze weer, eerst was het minder erg, namate werd het erger, ik heb ook al een tijdje in een depressie gezeten, dat was een hele moeilijke periode voor mij en mijn ouders, het gaat nu al een beetje beter, maar wat ik nooit zal vergeten is hoe ze mijn leven verziekt hebben, die krassen zullen altijd blijven, ik zal altijd onzeker blijven, hoe dan ook,  ik krijg wel hulp, maar een stukje onzekerheid zal altijd blijven, dit was mijn verhaal, dit mogen jullie ook doen, het is volledig anoniem x de beheerster, mijn advies aan alle pesters is stop met pesten, je verwoest er levens mee, letterlijk en figuurlijk, iedere x als je iemand pest dan komt er een kras bij, sommige zien het leven niet meer zitten, en plegen zelfmoord, dus stop ermee, ik trek mijn mond al open als ik zie dat er iemand gepest word.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kelvin