Dit is mijn zelfgeschreven lied voor de Week tegen het pesten, Hij won een 2e prijs. Geniet ervan! Dank dat u mijn blog een bezoekje brengt, Suzan Wilmsen met haar lied/lyrics tegen pesten: Waarom bestaat pesten? Wat is er het nu van? Niks toch? Waarom zou je pesten? Is het dan zo Leuk? Pesten veroorzaakt zelfmoord verdriet & pijn, het is niet leuk, hoe zou jij het vinden om gepest te worden? Je gaat je er alleen door voelen, het lijkt net of er niemand om je geeft, je voelt je er Depressief door, je denkt: Is er nog iemand die om me mij geeft? Waarom zou niemand me willen? Ben ik dan zo anders? Je sluit jezelf af van de rest, sommige haten het zo erg dat ze besluiten om uit het leven te stappen, zoveel pijn verdiend niemand, iedereen is anders, dat moet je accepteren, je moet niemand gaan haten omdat die niet hetzelfde kan als jou, je moet iedereen accepteren hoe hij/zij is

Reacties

Populaire posts van deze blog

kelvin