Hallo, ik kon niet meer wachten dus ik post weer wat verhalen,
Ik ben 3 jaar lang gepest, en pas begin dit jaar is het gestopt, ik werd voor alles uitgescholden met ziektes enz. ook mijn moeder is daarvan de klos geweest, het begon 3 jaar geleden, ik kwam van school af, het meisje die me pesten die zei tegen mij: hee slet,  het deed me pijn, toen ze het zij mijn moeder zij tegen me: kom schat, gewoon doorlopen en negeren, ik deed wat me moeder zei en ze stopte, de volgende morgen toen ik naar school ging, kwam ik ze weer tegen mijn hart stokte in mijn keel, ze zei niks en fietste gelukkig verder, toen ik eenmaal op school aankwam stond ze met haar groepje vriendinnen, ik liep langs ze en het meisje riep keihard naar me hee vieze slet, haar vriendinnen moesten lachen, en ik probeerde het te negeren, toen school uit was liep ik naar huis toe, ik was bijna thuis totdat  het meisje kwam, ze trok keihard aan me, waardoor ik een hele bos haar kwijt was, ik ben huilend naar huis gerend. thuis aangekomen zag mijn moeder wat er met mijn haar gebeurd was, ze vroeg wie het had gedaan ik zei dat het dat zelfde meisje was, mijn moeder was woedend, we zijn naar de ouders van het meisje gegaan,  de moeder van het meisje geloofde ons niet dus ik liet het resultaat zien van mijn haar.. het meisje kwam er ook bij, en ze zei dat heb ik niet gedaan de tranen liepen over me wangen, ik en mijn  moeder gingen weer terug naar huis, en de volgende dag gebeurde het van voor af aan en zo 3 jaar lang, tot begin dit jaar dat ze eindelijk stopte... dit is niet mijn verhaal maar van een vriendin van me

Reacties

Populaire posts van deze blog

kelvin