Het begon op mijn oude school, ik was 7een meisje van mijn oude school is me altijd gaan pesten, het begon in de klas, ze had drie vrienden bij zich, ze scholden me uit trokken aan me  haren, sloegen mij duwde mij. ik kwam huilend thuis heb het verhaal uitgelegd, maar ze geloofde me niet volgende dag weer naar school met buikpijn. ik was bang en onzeker van mezelf. ik durfde nooit meer naar school, ik werd zo erg gepest, dat ik niet meer wilde leven maar ik had toen maar 1 beste vriendin,  ze had me geholpen erover te praten, ik durfde nooit te praten, omdat ik bang was dat mensen mij zouden gaan haten. maar  heb het toen aan de juf vertel, en ze geloofde me ook niet. toen was er weer dat ze me gingen slaan. en dat soort dingen keer op keer, ik had de neiging om zelfmoord te plegen heb ook een moeilijke tijd gehad sinds ik gepest werd, toen hebben ze het gefilmde dat ze me gingen slaan enzo.  me beste vriendin heeft het toen aan de juf laten zien,  de juf heeft er gelukkig wat aan gedaan. maar ik ben en blijf onzeker van mezelf. toen ik 10 was zijn ze ermee gestopt met pesten. want er was ook een meisje die ik kende en had zelfmoord gepleegd. en heb advies gekregen en hulp gekregen. waarvan ik blij ben dat ik nog leef. maar de Herinneringen  blijven ,aar spoken door mijn hoofd. ps: dit is een waargebeurd verhaal. met een boodschap, stop pesten!.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kelvin